Alla inlägg den 23 november 2009

Av Lotta - 23 november 2009 08:34

Då var det måndag igen, alltså ny vecka!! Härligt, tycker jag. Jag är nöjd med min helg, som fick en dos av utgång med goa vänner och sen lugn och ro som är som balsam för själen. Har städat, fått ny soffa, suttit upp nya gardiner i köket oxå. Det enda som skulle vara bättre är vädret, det är så himlans grått och trist. Jag behöver nog inte köpa nån ny vinterjacka förrän mellandagsrean verkar det som, det gör mig ingenting faktiskt.... hehe..


Åh, på fredag ska jag träffa den underbara mannen. Längtar som bara den, vi pratade i över två timmar i telefonen igår... Läskigt hur det kan kännas så bra....

Är så rädd att bli sårad igen, men sen är juh han inte dom jag träffat innan. Jag måste ge honom en chans och det kommer jag göra....



Ha en fortsatt bra måndag!! Kram

Ovido - Quiz & Flashcards