Alla inlägg den 7 november 2009

Av Lotta - 7 november 2009 11:16

Nu var det riktigt länge sen jag skrev här faktiskt!! Men för att skriva måste man ha lusten till det oxå. Eller hur???

Kanske ska köra en uppdatering nu då. Fick inte nattvikariatet, vilket var lite trist.. Hade varit skönt att jobba natt ett tag.


Sen har det väl inte hänt så mycket mer faktiskt. Varit ute och roat mig och haft superskoj. Nu är mannen helt avslutad iaf, märkte hur han behandlade mig när han var utomlands och jobbade. Han pratade knappt med mig. Så jag har tagit bort han från msn och Facebook. Han hörde av sig cirka två veckor efter att han kommit hem från sitt utlandsjobb och trodde att han ska få komma hit. Nä, nu är det slut med det där. Visst känns det trist, men ändå skönt jag slipper gå och tänka på när jag får se honom nästa gång....


Var på en fest för ett tag sen då var vår gamla sjuksköterska där, hon undrade varför jag var kvar på mitt jobb. Hon sa att jag kommer aldrig utvecklas och det är sant. Känner det nu att jag trampar på samma ställe hela tiden, försöker med förändringar men det händer inte ett skit. skulle vilja plugga men har inte råd med det faktiskt. Men ska ta mig i kragen och kolla lite utbildningar kanske efter nåt annat jobb. Fast det vet jag är svårt.


Nu ska jag njuta av min lediga lördag


Kram kram

Ovido - Quiz & Flashcards