Alla inlägg den 13 november 2009

Av Lotta - 13 november 2009 06:23

Nu är det fredag och till mångas glädje. Lite till min oxå, jag jobbar visserligen men det är min sk bra helg, slutar 16.00 på söndag och ledig måndag. Skööönt ska det bli, komiskt att man redan längtar till ledigheten innan man ens börjat jobba. :)


Tog vaccinet i måndags, har klarat mig från nån större biverkning. Lite öm i armen,svullen och röd, inget jag mår dåligt över iaf. I onsdags var jag på stan och fikade med S och hennes lille son. Supermysigt var det, roligt att gå och kolla i affärer, få lite julklappstips oxå. Visserligen blir det inte så mycket julklappar,  har bestämt mig för att bara handla till de två minsta syskonbarnen och S lilla kille, mamma och pappa samt mina närmaste vänner. Finns inte en chans att jag som ensam ska köpa julklappar till alla mina syskonbarn, så bra tjänar jag inte. Förresten fyller 3 av dom år i januari och februari.. så


Har bytt till mig ett dagpass förresten idag istället för ett kvällspass, fast jag ångrar mig lite, känns som att jag inte sovit nåt alls.


Nu måste jag dricka upp morgonkaffet och bege mig till jobbet. Ha en fortsatt bra fredag!!!


kram kram

Ovido - Quiz & Flashcards