Direktlänk till inlägg 29 april 2009

Det var ett tag sen..

Av Lotta - 29 april 2009 08:36

Har inte haft ork eller lust att skriva nån blogg. Det verkar vara ganska vanligt tror jag. Veckan på jobbet har varit tung av olika anledningar, men det verkar lätta nu. Ibland önskar jag att jag jobbade mindre procent så jag slipper tillbringa så mycket tid där när det är som det är. Men samtidigt är jag glad över min heltid, men det är tungt för man får dra hela lasset nästan själv ibland.


Mitt legitimation har inte dykt upp, både ringt till Polisen och varit där. Igår fick jag gå in på banken för att hämta ut pengar, det har jag nog inte gjort på herrans massa år. Märks att man har inte tålamod för att sitta och vänta tills det blir ens tur.


Imorgon blir det till att åka ut till mamsen och pappsens stuga efter jobbet. Får se om vi grillar eller nåt. Sen är jag ledig fredag lördag och söndag!!! Ska bli såååå skönt!! Ska faktiskt demonstrera i år på första maj. Har inte gjort det på en herrans massa år. Inte sen jag var liten iaf...


Nu ska jag fixa lite här hemma, för det ser ut som ett bombnedslag här just nu. Väntar oxå på bredbands killarna, dom som var och satte in bredbandet som min hyresvärd gjort avtal med. Jag hatar att sitta och vänta på att de ska komma, vet aldrig när. Men efter nio iaf, borde de dyka upp.


Ha en underbar dag!!


Kram

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lotta - 22 november 2010 12:58

Vi pratade häromdagen. Då ställde jag honom mot väggen och sa att det kanske är lika bra att han tar tillbaka henne, flyttar ihop med henne igen. Men det ville han inte för då förlorar han mig. Men vad är problemet då??   Jag kommer aldrig fatta ...

Av Lotta - 18 november 2010 15:38

Hade hoppats att jag skulle få tala om hur jag känner, för jag tror inte riktigt han förstår. Hur det känns för mig. När han ex talar om att hon vill ha tillbaka sitt gamla liv. Att hon planerat utlandsresa för dom. Sen har hon mage att få till det a...

Av Lotta - 17 november 2010 15:31

Efter mycket om och men och diskussioner, kändes det bra ett tag. Men nu växer känslan sig allt starkare att han kommer välja att gå tillbaka till henne!! Jag kan inte äta, sover dåligt. Men han säger inget, utan det var jag som tog iniativet till at...

Av Lotta - 15 november 2010 08:13

Ja det var riktigt länge sen jag skrev här.. Mycket har hänt sen sist.   Jag har flyttat ihop med mannen jag träffade i våras, visst kanske det var lite för snabbt. Med tanke på vad som egentligen pågått... Hans ex håller på att jävlas, sätter en...

Av Lotta - 7 maj 2010 06:22

Äntligen får man må bra!! Äntligen får man känna riktig kärlek, närhet och ömhet!! Trodde inte att det fanns och att det var menat åt mig!! Har nog hittat mannen i mitt liv, känner att han kommer jag satsa mitt liv på. Han är allt jag vill ha, jag fi...

Ovido - Quiz & Flashcards