Direktlänk till inlägg 7 december 2009

Ny vecka och nya friska tag...

Av Lotta - 7 december 2009 06:17

Ja då var det måndag då och jobbardax. Har en bra vecka denna vecka, jobbar bara dag och det är skönt att slippa kvällarna.


Dejten då, hur gick det med den?? Ja, supertrevligt när vi träffades på fredagen, god mat och trevligt sällskap. Han såg bra och var lika trevlig i verkligeheten som han varit när vi pratat i telefon. Han sov kvar hos mig, på lördagen tog vi det lugnt lagade lite mat och tittade på teve. Sen på söndagen åkte han hem.


Men efter en stund fick jag en obehaglig känsla att det inte var som förut. De sms:en jag skickade besvarades kort och inte alls på samma sätt som tidigare. På måndagen skickade jag ett sms där jag beskrev min känsla om att nåt var fel, men fick då till svar att han tyckte om mig och funderade varför jag skrev så...

Ringde sen på eftermiddagen och ville förklara varför jag kände så, han babblade på och avslutade samtalet med att säga att vi skulle höras i veckan. Eh, hängde inte riktigt med där. Från att pratat varje dag till att höras senare i veckan. Tankarna malde på i huvudet då och jag kände mig helt borta i huvudet.

Var på bio den kvällen, men hade svårt att koncentrera mig på filmen. När jag kom hem var han online på msn, jag frågade då om han hade en bra kväll och det hade han.... Sen skrev han inget mer.. Då kände jag att jag klarar inte mer, så jag skrev att nåt förändrats och att vi skulle strunta i allt. Men inget svar, skickade då sms och fick ett svar. Hans ursäkt var att det var avståndet och han kunde inte flytta, jag började skratta när jag läste det. Herregud, vi hade precis träffats och han skyller på det!! Vi bor inte i samma stad, men det tar 20 minuter att ta sig dit med tåg. Sen skyllde han på att han blev fundersam för att jag inte svarade på ett telefonsamtal på lördagen, men det var ett nummer jag inte kände igen.


Så jag fick dra det ur honom att vi inte skulle ses mer, eftersom han inte själv var ärlig nog att säga det själv. Sen slutade det med en massa lögner från hans sida, jag ifrågasatte varför han inte varit ärlig från början. Vilket vi diskuterat massor när vi pratat i telefon, att det enda jag begär är ärlighet. Jag hade kunnat tagit det om han sagt från början att vi inte skulle ses mer, men när jag får dra det ur honom och han kör med en massa lögner och undanflykter då är han bara ett svin för mig..


Känner mig så sårad, lurad på nåt sätt. Självkänslan har fått sig en törn och det här gör det inte lättare att lita på killar i fortsättningen...


Känner mig värdelös och dum.......


Nu ska jag bege mig till jobbet!! Kram

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lotta - 22 november 2010 12:58

Vi pratade häromdagen. Då ställde jag honom mot väggen och sa att det kanske är lika bra att han tar tillbaka henne, flyttar ihop med henne igen. Men det ville han inte för då förlorar han mig. Men vad är problemet då??   Jag kommer aldrig fatta ...

Av Lotta - 18 november 2010 15:38

Hade hoppats att jag skulle få tala om hur jag känner, för jag tror inte riktigt han förstår. Hur det känns för mig. När han ex talar om att hon vill ha tillbaka sitt gamla liv. Att hon planerat utlandsresa för dom. Sen har hon mage att få till det a...

Av Lotta - 17 november 2010 15:31

Efter mycket om och men och diskussioner, kändes det bra ett tag. Men nu växer känslan sig allt starkare att han kommer välja att gå tillbaka till henne!! Jag kan inte äta, sover dåligt. Men han säger inget, utan det var jag som tog iniativet till at...

Av Lotta - 15 november 2010 08:13

Ja det var riktigt länge sen jag skrev här.. Mycket har hänt sen sist.   Jag har flyttat ihop med mannen jag träffade i våras, visst kanske det var lite för snabbt. Med tanke på vad som egentligen pågått... Hans ex håller på att jävlas, sätter en...

Av Lotta - 7 maj 2010 06:22

Äntligen får man må bra!! Äntligen får man känna riktig kärlek, närhet och ömhet!! Trodde inte att det fanns och att det var menat åt mig!! Har nog hittat mannen i mitt liv, känner att han kommer jag satsa mitt liv på. Han är allt jag vill ha, jag fi...

Ovido - Quiz & Flashcards