Direktlänk till inlägg 20 september 2009

Härlig höstsöndag!!=)

Av Lotta - 20 september 2009 12:21

Vilken underbar dag det är idag faktiskt!! Veckan som gått har inte inneburit nåt speciellt. Personalmöte i torsdags, där vi fick se krisplanen om vi insjuknar i Nya influensan. Plus att vi blir juh vaccinerade på jobbet.


I fredags tog jag en tripp till mannen, ja jag vet att jag är en idiot!! Vi har inte setts på över två månader och jag känner att jag fått lite distans. Men när jag ser honom och har honom i min närhet svallar känslorna upp igen. Skitjobbigt, jag märker att han tycker det oxå. Önskar att allt vore annorlunda bara...


Fick veta att en vän blev utsatt för våldtäktsförsök i fredags, jag blir så jävla arg och ledsen. Fan att man inte ska känna sig trygg när man går hem. Så igår när jag skulle åka hem från lite festligheter tog jag taxi hem, delade den med en som var på samma fest som mig, det kändes extra tryggt!!


Sen fick jag reda på en glad nyhet!! En utav mina äldsta vänner är gravid, visserligen i tidigt stadie. Men jag håller tummarna att det går vägen, vet hur länge de kämpat med detta!! Bättre föräldrar kan jag inte tänka mig, båda stabila personer och de har ett underbart förhållande.


Nu ska jag dricka upp mitt kaffe och fräscha till mig. Ska juh rösta idag, min medborliga rättighet att lägga min röst där den hör hemma!!


Ha en underbar dag!! Kram kram

 
 
Ingen bild

25 september 2009 00:42

=)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lotta - 22 november 2010 12:58

Vi pratade häromdagen. Då ställde jag honom mot väggen och sa att det kanske är lika bra att han tar tillbaka henne, flyttar ihop med henne igen. Men det ville han inte för då förlorar han mig. Men vad är problemet då??   Jag kommer aldrig fatta ...

Av Lotta - 18 november 2010 15:38

Hade hoppats att jag skulle få tala om hur jag känner, för jag tror inte riktigt han förstår. Hur det känns för mig. När han ex talar om att hon vill ha tillbaka sitt gamla liv. Att hon planerat utlandsresa för dom. Sen har hon mage att få till det a...

Av Lotta - 17 november 2010 15:31

Efter mycket om och men och diskussioner, kändes det bra ett tag. Men nu växer känslan sig allt starkare att han kommer välja att gå tillbaka till henne!! Jag kan inte äta, sover dåligt. Men han säger inget, utan det var jag som tog iniativet till at...

Av Lotta - 15 november 2010 08:13

Ja det var riktigt länge sen jag skrev här.. Mycket har hänt sen sist.   Jag har flyttat ihop med mannen jag träffade i våras, visst kanske det var lite för snabbt. Med tanke på vad som egentligen pågått... Hans ex håller på att jävlas, sätter en...

Av Lotta - 7 maj 2010 06:22

Äntligen får man må bra!! Äntligen får man känna riktig kärlek, närhet och ömhet!! Trodde inte att det fanns och att det var menat åt mig!! Har nog hittat mannen i mitt liv, känner att han kommer jag satsa mitt liv på. Han är allt jag vill ha, jag fi...

Ovido - Quiz & Flashcards