Alla inlägg den 29 september 2009

Av Lotta - 29 september 2009 17:43

Rikspuckot har ännu en gång gjort sig förtjänt av namnet!!!!! Har fått reda på en massa saker om honom och säcken knyts ihop nu!!! Har fått reda på att han snackat skit om mig när en utav mina äldsta vänner besökt honom och han flickvän, eftersom hon är kompis med hans nya tjej. Han har så dålig fantasi så han förlovade sig i samma månad som vi gjorde!! *asg* Jag har fått reda på så mycket om honom så han är inte värd ett skit, han är en stor jävla looser!!! Han kan rent ut sagt dra åt helvete. Han berättat sånt som jag trodde att han skulle hålla tyst om som ingen annan har med att göra!! Men den idiot han är så han mår bra av att snacka skit om mig, så fortsätt på den vägen. Om hans flickvän tycker jag ingenting, hon är säkert värd honom vad vet jag. Skiter i vilket iaf!!!


Men nog om rikspuckot, jag har åkt på nån influensa lr nåt. Ont i halsen och feber... Kanske nya influensan, vem vet.. haha..........

Så just nu kurerar jag mig till tusen. Har druckit litervis med the eftersom kaffe inte smakar som det borde tråkigt nog!! Hoppas jag är frisk nog till helgen, tänkte ha lite skoj då!! På söndag ska jag till Stockholm och kolla på Pablo Fransisco med T, hennes ex och nån kompis till honom. Det ska bli skoj att göra nåt annorlunda!!
Förra veckan var jag och T och såg "Flickan som lekte med elden", hur bra som helst. Nu väntar jag bara på trean och hoppas att den kommer snart!! Var med mamsen på IKEA i fredags och köpte lite grejor som jag behövt sen jag flyttade. Nya kastruller och annat smått och gott, en hel massa värmeljus iaf. Det är såå mysigt nu när det börjar bli riktigt mörkt om kvällarna!! :P



Nu ska jag krypa tillbaka till soffan och vila lite. Ha en fortsatt bra kväll!!

Ovido - Quiz & Flashcards